پرینتر های کوچک و قابل حمل چیست؟

1.همه چیز درباره پرینتر کوچک قابل حمل:پرینتر های کوچک و قابل حمل پرینتر هایی هستند که به دلیل وزن کم، ابعاد کوچک به راحتی قابل جا به جایی هستند.در واقع چاپ کردن تصاویر و اسناد مورد نظر در هر زمان و مکان از مهم‌ترین کاربردهای پرینتر جیبی محسوب می‌شود که می‌تواند بدون نیاز به برق و کابل‌های ارتباطی و از طریق فناوری‌هایی مانند بلوتوث و وای‌فای به دستگاه‌های مختلف متصل شده و فرایند چاپ را با کیفیت بالا انجام دهد.

1.همه درباره پرینتر کوچک قابل حمل

برای اشنایی با انواع برند های hp , canon, brother روی لینک متن کلیک کنید.

دو مدل از پرینتر های کوچک و قابل حمل:

1.همه چیز درباره پرینتر کوچک قابل حمل:پرینترهای کوچک قابل حمل از نظر ابعاد و وزن و کارایی، در دو دسته قرار می‌گیرند. برخی از آن‌ها پرینترهایی با ابعاد کوچک‌تر از پرینترهای رایج هستند و حمل‌ونقل و جابه‌جایی آن‌ها بسیار راحت است. برخی دیگر از پرینترها به قدری کوچک و سبک هستند که به آن پرینتر جیبی یا پرینتر گوشی‌های هوشمند هم می‌گویند.

چه کسانی باید از پرینتر کوچک و قابل حمل استفاده کنند؟

1.همه چیز درباره پرینتر کوچک قابل حمل:این نوع پرینتر ها به دلیل وزن کم و ابعاد کوچک برای کاربرانی که مدام درحال سفر و جا به جای هستند بهترین گزینه برای خرید پریتتر پیشنهاد می شود، یکی از مهم ترین مزایا پرینتر های کوچک این است که امکان چاپ عکس، اسناد و تصاویر را در هر مکانی برای شما اسان می کند و با استفاده از هر فناوری ارتباطی مثل بلوتوث یا وای فای به پرینتر متصل شوند.

1.همه درباره پرینتر کوچک قابل حمل

کیفیت بالا پرینترها:(1.همه چیز درباره پرینتر کوچک قابل حمل)

برخی از افراد ممکن است به اشتباه فکر کنند این دسته از پرینتر ها به دلیل ابعاد کوچک انچنان کیفیتی برای چاپ عکس و اسناد ندارند، اما فناوری به کار گیری شده در این پرینتر ها باعث شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد و برای افرادی که تازه کسب کاری را شروع کردند بسیار مناسب است.

نکته هایی برای خرید پرینتر کوچک :

1.همه چیز درباره پرینتر کوچک قابل حمل:

قابلیت حمل اسان:

یکی از نکات مهم در زمان خرید پرینتر جیبی آسان بودن حمل آن است. اگر جزو افرادی هستید که همیشه در سفر و حرکت برای انجام کارها و امور خود هستید. مدل‌هایی را انتخاب کنید که اندازه و ابعاد کوچکی داشته باشند تا بتوان آن را به راحتی حمل و جابجا کرد.

 

عمر باتری:

پرینتر های جیبی برای تامین انرژی مورد نیاز خود به یک باتری قابل شارز مجهز هستند،یکی قابلیت هایی که باید در خرید یک پرینتر کوچک و ان توجه کنید  شارژ باتری ان است، که بعد از خرید به مشکل نخورید و بتوانید زمان بیشتری از پرینتر بدون استفاده از برق استفاده کنید.

 

فناوری اتصال:

نحوه اتصال پرینتر های کوچک به گوشی برای استفاده اسان و دسترسی برای همه به صورت بلوتوث می باشد اما در برخی از مدل های پرینتر کوچک نحوه اتصال وای فای هم می توان استفاه کرد.

 

قیمت:

پرینتر های کوچک و قابل حمل با توجه به ابعاد، سایز، نوع باتری و طول عمر دستگاه قیمت های مختلفی دارند با توجه به بودجه و سازگاری با دستگاه تلفن همراه خرید را انجام دهید.

 

کاربرد های استفاده از پرینتر کوچک و قابل حمل:

  • چاپ یادداشت های روازنه
  • چاپ رسید های بانکی و فیش خرید
  • چاپ برچسب و اتیکت برای فروش محصول
  • چاپ فاکتور و رسید برای مشتریان
  • چاپ کارت  ویزیت
  • چاپ اسناد و مدارک در مواقع ضروری

 

مزایا پرینتر های قابل حمل:(1.همه چیز درباره پرینتر کوچک قابل حمل)

  • قابلیت حمل اسان
  • پرینتر های بی سیم دارای امکانات بی سیم مانند WIFI و بلوتوث هستند
  • سرعت چاپ بالا

Untitled 1 1

انواع مدل های پریتتر های کوچک و قابل حمل:

1.همه چیز درباره پرینتر کوچک قابل حمل

  • پرینتر حرارتی:این نوع پرینتر از گرما برای چاپ روی کاغذ حساس به حرارت استفاده میکند. به جوهر یا تونر نیازی ندارند برای کاربرانی که به دنبال چاپ لیبیل، بارکد و چاپ رسید هستند مناسب می باشد.
  • پرینتر جوهرافشان: این پرینتر از کاتریج جوهر برای چاپ بر روی کاغذ استفاده میکند و برای کاربرانی که به دنبال چاپ عکس و اسناد هستند مناسب می باشد.
  • پرینتر لیزری:این پرینتر از لیزر برای چاپ بر کاغذ استفاده میکند و برای چاپ اسناد مناسب می باشد

1.همه درباره پرینتر کوچک قابل حمل

 

1.همه چیز درباره پرینتر کوچک قابل حمل: خلاصه به طور کلی پرینتر های کوچک و قابل حمل به عنوان یک  ابزار کاربردی برای افرادی که نیاز به چاپ های فوری و متنوع دارند،بسیار مفید و کارامد است.